آخرین توضیحات در خصوص شرایط پرسپولیس
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
9 / 3 / 1396برچسب:, :: 11:33 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

کد خبر: 1418896/4 زمان: 18:56   1396/03/08 بازدید: 24,786

 

آخرین توضیحات در خصوص شرایط پرسپولیس

پندار خمارلو در پایان جلسه هماهنگی با مسوولان لخویا در خصوص موضوعات مطرح شده در آن به ارائه توضیح پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ابتدا در خصوص شرایط این دیدار گفت: اگر در طول 90 دقیقه بازی با تساوی همراه با گل به پایان برسد به دلیل اینکه ما میهمان هستیم گل زده ما دو گل در خانه حریف به حساب می‌آید و پرسپولیس برنده این بازی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ناظر عربستانی این بازی اعلام کرده در وقت اضافه قانون گل زده میهمان صادق نخواهد بود گفت: طی صحبتی که نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت در صورتی که بازی در 90 دقیقه بدون گل باشد و در دو وقت 15 دقیقه‌ای با تساوی همره با گل همراه باشد بازی به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد چرا که وقت‌های اضافه بازی سوم در زمین بی‌طرف به حساب می‌آید.

پندار خمارلو در ادامه صحبت‌هایش در خصوص جلسه هماهنگی دو تیم اعلام داشت: لخویا در بازی فرداشب با پیراهن اصلی خود که قرمز است در بازی حاضر خواهد شد و پرسپولیس سفیدپوش می‌شود. حریف اعلام کرده چیزی حدود 600 هوادار برای این بازی خواهد داشت که ما  نیز این تعداد هوادار تا هزار نفر را اعلام کرده‌ایم که باعث تعجب مسوولان AFC شد. با این حال ما اعلام کردیم در صورتی که بازی رفت با حضور تماشاگران در استادیوم آزادی برگزار می شد چیزی بیش از 80هزار هوادار حامی پرسپولیس بودند که این مساله بار دیگر حسرت ما را در پی داشت.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان با مثبت ارزیابی کردن شرایط روحی بازیکنان از هواداران این تیم خواست برای موفقیت شان دعا کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 13140555
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7